Verhuur

Clubhuis en kampeerterreinen

Het clubhuis en de kampeerterreinen van de Scouting N.S. Rambonnet liggen op 10 min. fietsen van het prachtige centrum van Elburg. Mooi gelegen op een landtong in het Veluwemeer. Omgeven door vrij toegankelijke natuur met bomen, riet, struikgewas en ruigte. De terreinen liggen in een rustige omgeving en hebben geen aangrenzende bewoning. Er is ruim zeil- en zwemwater, goede aanleg mogelijkheden voor boten.

Verhuur

De locatie is uitermate geschikt voor scouting-, jeugd groepen en schoolkampen. We verhuren niet aan particulieren of studie- of studentenverenigingen. Het clubhuis is te vinden aan de J.P.Broekhovenstraat 40 in Elburg en verderop de kampeerterreinen.

Clubhuis

Ons clubhuis " 't Hecht " ligt aan het begin van de landtong. Het gebouw is omgeven door ruime speelvelden. Er is een grote kampvuurkuil en speeltoestellen voor kinderen. Voor de deur een zwem- en aanlegsteiger. Het clubhuis is voor mensen met een handicap goed toegankelijk.

Ivm veiligheid en vandalisme tonen we geen foto's van de binnenkant.

De 4 lokalen van ieder circa 30 m2 en de zeer ruime keuken maken het gebouw geschikt voor circa 60 personen. Er is ruim voldoende meubilair, maar er zijn geen bedden aanwezig.

De nieuwe functionele keuken is uitgerust met een horeca gasstel, oven en bakplaat, koelkast, diepvries en bravilor koffie en een beperkte inventaris. Het sanitair bestaat uit 4 toiletten en 4 douches. Er is centrale verwarming door het hele gebouw.

Er is gratis WIFI aanwezig (met toegangscode) waar gebruik van kan worden gemaakt. Het is tevens mogelijk om bij het gebouw te kamperen.

Kampeerterreinen

Gelegen aan het eind van de landtong ca. 800 meter van het clubhuis. Omgeven door water en begroeid met enkele bomen en struikgewas. Midden tussen het oude en het nieuwe land.

Het terrein is verdeeld in 4 kampeerplaatsen van ca. 3500 m2 per stuk. De bodem bestaat uit zandgrond, dus altijd een droog terrein. Er is een kampvuurplaats op terrein 1. In het toilet gebouw zijn 4 toiletten,1 urinoir, 4 was plaatsen en 1 douche(zelf gasfles aansluiten). Aan de buitenkant van het gebouw zijn 2 wasbakken voorzien van stromend water.

Bekijk onderstaande video's om een mooi beeld te krijgen van het unieke stekkie van ons totale kampeerterrein. De eerste vanuit de lucht en de tweede vanaf de grond.

NB. Doordat het verschillende terreinen betreft, is het mogelijk dat je in drukke tijden met andere groepen het overige terrein, het toiletgebouw en de steiger moet delen. Het terrein is groot genoeg om geen "last" van elkaar te hebben.

Lelievletten

In de zomermaanden zijn er Lelyvletten te huur. Met deze standaard Scouting boten kan je roeien, wrikken en zeilen. De boten zijn 5.70 meter lang en gaffel getuigd. In een vlet kunnen max 6 personen.

Lelievletten Scouting Elburg

Voor vragen over het clubhuis en de kampeerterreinen en de beschikbaarheid kan je een mail sturen naar:

verhuurscoutingelburg@gmail.com