Stam

Stam zeilen in de sloep

De Stam bestaat uit jongens en meiden vanaf 16 jaar die afkomstig zijn van de Zeeverkenners. Daarnaast zijn de meeste Stamleden ook vaak nog actief als leiding bij een andere speltak.

De Stam beschikt over een oude sloep die elk jaar in de wintermaanden door henzelf wordt onderhouden. In de zomer zijn ze veel om en rond het water te vinden.

Stam Scouting Elburg

Verder houden ze ook erg van vuurstoken, kampvuren en lekker met de hele groep chillen. Wanneer het uitkomt wordt er ook (vaak spontaan) een kamp ingelast.

Kampvuur Scouting Elburg

Uiteraard zijn ze ook druk met alle extra activiteiten die er binnen de groep georganiseerd wordt, zoals de RamboRun.

De opkomsten zijn op zaterdag van 13.30 tot ongeveer 17.00 uur, maar soms blijft iedereen gezellig op het clubhuis eten of loopt de opkomst uit.

Leiding

De Stam kent geen leiding. Beslissingen worden samen genomen.

Voor vragen/opmerking over de Stam? Kom op zaterdag naar het clubhuis daar is altijd wel iemand  te vinden.