In een nieuw jasje

In een nieuw jasje...

We hebben de opbrengst van de RamboRun gebruikt om de groep in een nieuw jasje te steken.

Zaterdag 24 september is uw kind thuis gekomen met dit vest met capuchon (hoodie) van Scouting Elburg.

Het vest wordt 1 maal gratis verstrekt, nieuwe leden ontvangen deze tijdens de installatie. Wanneer het vest kwijt of te klein is kunt u een nieuwe aanschaffen voor € 15.00. Dit kunt u aan geven bij de leiding.

We hebben direct de kinderen de naam er in laten schrijven zodat iedereen zijn eigen vest kan terug vinden. Dit is tevens handig voor de rest van het uniform. U kunt hem uiteraard ook nog extra markeren zodat hij herkenbaar is voor uw kind.

Op facebook zullen we een soort ruilpagina openen. Daar kunnen te kleine vesten eventueel onderling geruild worden.

Het vest is geen officieel uniform en mag altijd (dus ook bij niet Scouting activiteiten) gedragen worden, tijdens de opkomst openen en sluiten dragen we gewoon het normale uniform.

Het vest is als een leuke toevoeging en vooral herkenbaarheid, vooral handig op kamp of tijdens evenementen.

Hoodies

Wanneer het vest kwijt of te klein is kunt u een nieuwe aanschaffen voor € 15.00. Dit kunt u aangeven bij de leiding.